Szállítási és fizetési információk

Megrendelés esetén az alábbi áruátvételi lehetőségek közül választhat:

  • Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal
  • Személyes áruátvétel GLS Csomagponton, GLS Automatában vagy GLS Depóban
  • Személyes áruátvétel az üzletünkben

Díj, szolgáltatás és ártábla:

Átvételi mód
Fizetési lehetőségek
70.000Ft alatti rendelés esetén
70.000Ft-ot elérő rendelés esetén
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal
Előre átutalás, Fizetés a futárnál készpénzben vagy bankkártyával
990,- Ft
Ingyenes
Személyes átvétel GLS csomagponton
Előre átutalás, Fizetés a GLS Csomagponton készpénzben (bizonyos CsomagPontokon bankkártyával is)
990,- Ft
Ingyenes
Személyes átvétel az üzletünkben
Előre átutalás, Fizetés a futárnál készpénzben vagy bankkártyával
Ingyenes
Ingyenes

A megadott árak az ÁFÁ-t és csomagolás költségét is tartalmazzák. 

 

Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal

Megrendelőink a GLS FlexDeliveryService kibővített és rugalmas szolgáltatáscsomagját vehetik igénybe, normál méretű* csomag belföldi szállítása esetén.

A csomag az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

  • 1 munkanapon belüli háztól házig szállítás minden belföldi címre
  • Csomagkézbesítés már a feladást követő munkanapon 8-17 óra között, Magyarország területén
  • E-mail értesítés a csomag feladásakor a következő munkanapi kiszállításról, a nyomonkövetéshez szükséges csomagszámról és az esetleges utánvét összegéről.
  • E-mail értesítés a kézbesítés reggelén a futár várható érkezési idejéről (3 órás időintervallum), telefonszámáról és a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámáról.
  • Három kézbesítési kísérlet többletköltség nélkül!
  • E-mail értesítés kiszállítási kísérlet eredménytelenségéről.
  • Interneten keresztül kérhető a csomag új időpontban, egy másik címre, vagy GLS CsomagPontba történő kiszállítása.

A szolgáltatás díja: 
70.000Ft rendelési érték alatt: 990Ft.
70.000Ft-ot elérő rendelés esetén: ingyenes!

Utánvétes rendelés esetén a futárnál készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség!

Fenti díjak normál terjedelmű, nem törékeny kezelésű küldemények Magyarország területére történő kézbesítésére vonatkoznak.
Terjedelmes küldemény* esetén a díjak külön kerülnek megállapításra, melyet a megrendelés visszaigazolásakor jelzünk. Ha a többletdíjat a megrendelő nem fogadja el, jogában áll a megrendeléstől is elállni.
* A 40kg tömeget, illetve a 3 méter körméretet (2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) nem meghaladó csomag

 

Személyes áruátvétel GLS Csomagponton, GLS automatában

Ne alkalmazkodjon a futárhoz, vegye át a csomagját akkor, amikor Ön szeretné!

A szolgáltatáscsomag tartalma:

  • 270 településen több mint 650 átvevőhely és csomagautomata közül választhat
  • Már a feladást követő munkanapon átvehető a csomag.
  • SMS üzenet a csomag megérkezésekor.
  • A csomag átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre.
  • A csomag érvényes személyi okmány bemutatása ellenében vehető át.

Utánvét összeg befizetésére készpénzben a Csomagpontok mindegyikén van lehetőség.
Több Csomagponton bankkártyás fizetésre is van lehetőség, kérjük erre legyen figyelemmel az átvételi hely kiválasztásakor!

A GLS Csomagpontok listája innen tölthető le:
GLS Csomagpontok

A GLS Csomagpont kereső pedig itt érhető el:
GLS Csomagpont kereső

Kérjük a kiválasztott CsomagPont nevét és címét adja meg a rendelésének leadásakor a Szállítási adatokban, a megjegyzés rovatban pedig jelezze, hogy GLS Csomagponti átvételt választott!

A GLS Csomagponti átvétel díja:
70.000Ft rendelési érték alatt: 990Ft.
70.000Ft-ot elérő rendelés esetén: ingyenes!

 

Személyes áruátvétel az üzletünkben

A megrendelt áru a rendelés visszaigazolását követően személyesen és díjmentesen átvehető az üzletünkben.
Az üzletben készpénzes és bankkártyás fizetésre is lehetőség van.

Címünk: Megaram Számítás- és Irodatechnikai Szaküzlet és Szerviz, 6500 Baja, Szabadság u. 26.
Nyitva tartás: Hétfő-péntek: 8:00 - 17:00, Szombat: 9:00 - 12:00

 

Fontos tudnivalók a csomag átvételéről

Kérjük átvételkor feltétlenül ellenőrizze az alábbiakat!

Az áru sértetlenségéről az átvételkor meg kell győződni!
Ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét, majd tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket és a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben sérülést vagy eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni a szállítóval. A kézbesítési jegyzékre kérjük írja rá észrevételét és írassa alá a kézbesítővel. Észrevételéről kérjük tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat is, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk. 

A csomag átvétele után észlelt áruhiányokat vagy sérüléseket nem áll módunkban orvosolni!

Az indokolatlan visszaszállítás költsége (egyéb ettől eltérő megállapodás híján) minden esetben a vásárlót terheli, melyet az Eladó számláz ki a Vevőnek. További információk az ÁSZF-ben!

Mit tegyen ha a csomagolás vagy a termék sérült ?

Ha a csomagolás sérült alaposan vizsgálja meg a terméket. Ha a termék sértetlen a küldeményt vegye át, de a kézbesítési jegyzékre írja rá, hogy a csomagolás sérült, és írassa alá a kézbesítővel.
Ha a termék sérült a küldeményt ne vegye át. A kézbesítési jegyzékre írja rá észrevételét és írassa alá a kézbesítővel. A kézbesítő visszaszállítja a terméket és intézkedünk a továbbiakról.

Kiemelt ajánlataink

TörlésKijelöltek összehasonlítása
Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt.
Rendben